Tudjuk, mitől penge egy influencer tartalom!
Az influencer marketing ma már alapeszköz – de önmagában nem elég. Ha mindig ugyanazok az arcok, ugyanazokban a sablonos kategóriákban, ugyanazzal a hanggal szólalnak meg… hogyan épül ebből valódi, hosszú távon működő márka?
Mi tudatos kreatív stratégiákban gondolkodunk. Olyan influencer tartalmakat hozunk létre, amelyek nem csak elérnek, hanem megkülönböztetnek, identitást adnak és márkát építenek.
Nem kampányokban, hanem történetekben. Nem rövid távú hype-ban, hanem fenntartható jelenlétben.
Nálunk az influencer nem csak „talent”, hanem márkanagykövet. Ezért nem csupán menedzselünk, hanem pozicionálunk, építünk és hosszú távra tervezünk.
Szolgáltatások:
Profiling
Management és koordináció
Stratégia és kreatív input
Kampánymenedzsment
Hirdetés
Teljes körű adminisztráció
Analitika
Influencer ROI
Fényképezni ma már nem probléma: mindenkinek ott lapul a zsebében egy telefon két-három lencsével. Éppen ezért nem kis kihívás érvelni egy új fényképezőgép mellett. Istvánffy Peti videója pontosan ezt a dilemmát fogalmazza meg, méghozzá olyan nagyszerű képekkel alátámasztva, hogy az mindenkiben meghozza a kedvet a kísérletezéshez.
A Kenwood szerint a kreativitásnak csak a képzelet szabhat határt – ezt pedig Viglási Viki videói tökéletesen megmutatják. Nemcsak a Kenwood Chef Patissier robotgépek legmenőbb funkcióit hozza közelebb, hanem újra és újra bizonyítja a márka üzenetét is: ha el tudod képzelni, a Kenwooddal meg is tudod valósítani.
A Braun egyik legfőbb stratégiai üzenete, hogy airfryereivel egyszerűbben és gyorsabban készíthetsz finom, egészségesebb ételeket.
Li Mengyi ezt egy klasszikus dilemmára építve mutatja be: vajon rendelni vagy főzni gyorsabb? Egy Braun Air Fryerrel ez nem is kérdés.



